De ce merita sa mergem la Lidl 2

O sa fiu scurta de data aceasta si o sa scriu cu liniuta :

1. Au bagat si rosii cherry ecologice. M-am bucurat foarte tare pentru ca Matei are varsta la care a primit verde la rosii crude. Asa ca i-am luat o caserola de 400 de grame, i-am pastrat cateva ca sa I le dau zilele astea crude, asa cate putin in fiecare zi. Iar cu o parte din ele i-am facu lui o tocanita de legume. Am mancat si eu cateva rosioare si se vede diferenta. Sunt extrem de gustoase.

2. Am descoperit ca au si iaurt ecologic. Asta este inca un mare plus, avand in vedere ca este si putin mai ieftin dect celelalte sortimente de iaurt Bio ce se gasesc pe piata. Dar acum imi dau seama ca nu m-am uitat daca acest iaurt are si el adaugate bacterile lactice "prietenoase" . O sa ma uit data viitoare ca acum nu mai am niciun iaurt de la Lidl. Vezi si Iaurtul pentru bebelusi.

3. Au somon salbatic congelat. De mult timp caut un somon salbatic congelat de incredere si nu am gasit in marile lanturi de Hipermarket. Dar surpriza, il gasesc la Lidl fara sa vreau. Tot pentru Matei am vrut in mod special somonul salbatic. La fe ca si puii, si pestii din crescatorii este posibil sa fie hraniti cu fainuri de provenienta indoielnica si cu hormoni.

4. Aceasta e placerea mea vinovata si o mentionez pentru ca imi e pofta.Inghetata de ciocolata de la Noblissima. Mi se pare cea mai buna inghetata de ciocolata de pe piata tinand cont nu doar de parerea mea subiectiva dar si de un raport obiectiv - calitate (ingrediente) / pret.

Avand in vedere ca ii laud atat cred ca ar trebui sa faca cinste cu o inghetata :)).

Comentarii

Postări populare