Civilizatie sau gogosi?

A inflorit ciresul din fata balconului! Are ceva flori deci ma astept sa faca si ceva cirese.

Stiu ca anul trecut a avut foarte multe, ca pofteam eu la ele, insarcinata fiind. Dar am constatat ca s-au uscat in pom, nu le-a mancat nimeni. Mie mi-a fost rusine, femeie in toata firea, si cu ditamai burta, sa "vandalizez" pomul. Si in plus m-am gandit ca trebuie sa las bucuria asta copiilor. Insa copiii nu le-au cules, nici chiar cand erau super coapte si apetisante.


Imi amintesc ca noi cand eram mici nici nu apucam sa le vedem coapte, le mancam de verzi. M-am intrebat oare de ce e o asa diferenta mare intre felul in care ne purtam noi cand eram copii si copiii de azi. Si am gasit 2 posibile mari explicatii:
1. Efectul civilizatiei - copii sunt mult mai bine educati, stiu ca nu e frumos sa se catere in copaci si nici nu vor sa-si strice hainele de firma.

2. Copii si-au pierdut simtul de aventura si in plus nici nu se mai dau in vant dupa fructe. Poate daca ar fi bomboane sau gogosi ar fi mai atractiv?

Voi ce ziceti?

Eu zic ca la vara ma sui in cires :).

Comentarii

Daniela Munteanu a spus…
Copii din zona mea se bucura doar de corcodose. Avem in spate vreo 3 visini pe care nu ii culege nimeni. Anul trecut nu am mai rezistat si m-am urcat pe masina ca sa pot aduna cateva :D.
alina a spus…
Aha ! Inseaman ca mai exista o explicatie pe care nu am vazut-o : de cirese sunt satui ca le cumpara parintii din piata. Dar corcodusele sunt un fel de fructe "exotice" :)). Anul asta daca Mai poftesti la visine, ceea ce e foarte probabil :-P, sa-l sui pe Dragos .

Postări populare