Jurnal de sarcina

Daca ar fi sa dau un sfat tuturor femeilor insarcinate, care sa fie universal valabil, ar fi acesta :

TINETI UN JURNAL DE SARCINA !!!!!

Nu trebuie sa scrieti zilnic in el. O data pe saptamana sau chiar si la doua saptamani este de ajuns ca sa surprindeti momente speciale din timpul sarcinii. Daca nu veti tine un jurnal nu e nicio tragedie dar un lucru e cert : veti uita cam tot ce a fost frumos si emotionat si va veti aminti doar lucruri concrete :
daca ati avut greturi, daca ati avut o sarcina dificila sau nu, cat de mult v-ati ingrasat samd.

Credeti-ma pe cuvant ca asa mi s-a intamplat si mie. Doar ca eu am avut inspiratia sa tin un mic jurnal si zilele astea cand am dat peste el mi-a venit sa ma pup de bucurie.
Nu ma mai saturam sa citesc tot ce am scris acolo si totul parea atat de indepartat incat parca nici nu era vorba de mine.


Image courtesy of Feelart at FreeDigitalPhotos.net

Aparitia copilului produce foarte multe schimbari intr-un timp extrem de scurt. Iar asta face ca prezentul solicitant sa puna intr-o umbra nemeritata perioada din imediata aparitie a bebelusului, respectiv sarcina. Insa daca tinem un mic jurnal reusim sa impiedicam acest fenomen, si bine facem pentru ca pana la urma si cele 9 luni de sarcina fac parte din viata noastra alaturi de copilul nostru. Dar despre asta am scris deja in postul 9+9=9.

Eu am avut norocul sa am acces la o aplicatie pe smartphone care mi-a fost de mare ajutor in tinerea jurnalului. Asa ca daca aveti ocazia sa folositi o astfel de aplicatie nu ezitati. Eu am testat mai multe si pana la urma am ramas la una pe care o si recomand dar care din cate stiu e disponibila doar in Apple Store. Aplicatia se numeste simplu Pregnacy si este de la The Smile Factory. Cu ajutorul acestei aplicatii am urmarit si evolutia sarcinii saptamana cu saptamana dar am avut ocazia si sa tin jurnalul despre care vorbeam, la care am avut posibilitatea sa atasez si poze.

In incheierea acestui post am sa va impartasesc un fragment dintr-un "mesaj" catre Matei scris acum mai bine de 1 an.

"Ce mai face baietelul meu iubit? Nu stiu exact cu ce te indeletnicesti tu pe acolo dar te misti din ce in ce mai mult si esti foarte rapid si puternic. Aseară a avut mami arsuri. Se zice ca începe sa-ti crească perisorul. O fi sau n-o fi asa mama nu îsi face griji. Cu siguranta vei avea perisor frumos si des ca mami si tati.

Azi e 1 aprilie. Ziua aceasta se mai numeste si Ziua pacalelilor! Adică oamenii au voie sa spună minciunele nevinovate celor pe care ii iubesc ca sa rada de ei iar ei nu se supara pentru ca stiu ca nu o fac cu rautate ci doar pentru ca asa e obiceiul. Dar mai mult copilasii se mai tin de aceasta sărbătoare , adultii au uitat sa mai facă pacaleli frumoase. Si au uitat si sa nu se mai supere .

Ieri am fost la bunica. Ti-a început o paturica foarte frumoasa. Am fost si la Branesti si tati a mai plantat niste trandafiri, o iasomie si coacaze rosii. Pomisorii tai sunt bine si o sa infloreasca săptămâna viitoare. Te pupa mami si te iubeste mult mult de tot."


PS: Am avut dreptate in legatura cu perisorul :)

Postări populare