Matei si al sau spanac BIO



Image courtesy of smarnad at FreeDigitalPhotos.net

M-am gandit sa va povestesc cum fac sa-i asigur un spanac organic nazdravanului meu, cu cheltuieli mici.
Pai bineinteles ma duc in supermarket la raionul de produse congelate si cumpar de acolo SPANAC BIO la punga. Eu am gasit la punga de 600 de grame, portionat cubulete, la pretul de aproximativ 12 lei punga. Bineinteles ca e de 2,3 ori mai scump decat cel necertificat dar la cat manaca Matei nu e o cheltuiala foarte mare. Cand am ajuns acasa, am desfacut punga, am oprit vro 6 cubulete ( cca 100 grame), ca sa i le gatesc atunci, iar pe celelate, ca sa se pastreze in conditii optime la congelator, le-am impartit in 5 si le-am pus in 5 pungi speciale de congelator. In felul acesta nu o sa umblu la punga cea mare, eventual sa decongelez pe toata si sa trebuiasaca sa-l arunc, ci iau o punguta si ii prepar exact cat mananca. Deci cu acest sistem, am evitat risipa si astfel s-a compensat un pic pretul mare al spanacului BIO.
De gatit nu mai zic, se gateste imediat. In craticioara, cu un strop de apa si unul de ulei de masline, in 5 minute e gata, fara a fi dezghetat in prealabil. Eu acum ca Matei e mai marisor, ii pun si cativa fulgi, proaspat rasi, de parmezan, pentru gust, dar mai ales pentru faptul ca parmezanul are foarte multe proteine. Si dupa aceea il amestec cu un galbenus de ou tare. Sau se pot face si alte combinatii, cu carne, cu peste, cu legume etc. Spanacul pe care l-am gasit eu era frunze, adica nu era tocat, asa ca, in functie de cat de mic e bebelusul este posibil sa fie nevoie ca dupa ce este gata sa il si tocati putin. Eu prima oara am incercat la blender, dar nu s-a tocat bine, din cauza cantitatii prea mici cred, si a coditelor rezistente. Asa ca va sfatuiesc sa-l puneti pe tocator si sa-l tocati ca pe vinete, cu un cutit lat.
Vezi aici de ce sa dam bebelusului alimente BIO si lista cu Fructe, legume si reziduuri de chimicale periculoase

Comentarii

Postări populare