Remediu contra sughitului

Image courtesy of Ambro at FreeDigitalPhotos.net
Sau cum il scap pe Matei de Ha-hac :).
Nu toti bebelusii sughita, cel putin nu foarte des incat sa constituie o problema, dar Matei al meu sughita intr-o veselie de cand era in burta. Si sughita nene nu glume, de cateva ori pe zi, cateodata si jumatate de ora. Bine, asta cand era mai mic, pana pe la 2 luni, cu timpul a inceput sa sughita mai rar dar tot dureaza destul de mult.
Sughitul in sine nu este ceva rau, insa cand tine prea mult devine enervant pentru bebelus si poate sa-i dea o stare de agitatie. Asa ca eu, ca o mama ce vrea sa-i faca copilului viata usoara si frumoasa :D, am gasit un remediu: zeama de lamaie.
Dar atentie, acest remediu nu se poate folosi decat dupa varsta de 6 luni intrucat zeama de lamaie este acida si poate irita mucoasa stomacului bebelusului.

Cand ii dati primele dati eu recomand o lingurita cu jumatate apa, jumatate zeama de lamaie. Eu acum la 8 luni ii dau si zeama simpla, intr-o lungurita de bebelusi, dar doar o data pe zi. Daca cumva mai sughita in acea zi nu-i mai dau zeama de lamaie simpla ci in combinatie cu apa.

Nu cred ca mai e cazul sa spun ca remediul este eficient si pentru adulti :).

Sper sa va foloseasca informatia asta si sa aveti si voi rezultatele noastre.

Comentarii

Postări populare